Time je objedinjena snage obje tvrtke u segmentu sigurnosti u prometu poruka i monetizaciji, što je važno i za korisnike i za operatore, ističu iz Inforbipa, dok za vrijednost akvizicije kažu da je "povjerljiva" i da je "plaćanje izvršeno kombinacijom novca i dionica Infobipa".
"Akvizicijom Anama učvrstili smo lidersku poziciju u pružanju visoke razine sigurnosti i zaštite poruka mobilnim operaterima te im pomogli u povećavanju vrijednosti unutar vlastitog sektora, ali i unapređenju odnosa s krajnjim korisnicima", poručio je tim povodom izvršni direktor Infobipa Silvio Kutić.
U sklopu te akvizicije, Anamov tim pridružuje se Infobipovom odjelu zaduženom za strateška partnerstva s mobilnim operaterima, čime će poslovni korisnici obje kompanije imati još kvalitetniju i sveobuhvatniju ponudu uključujući neprekidnu 24/7 stručnu podršku, detaljniju analitiku i preciznije izvještavanje, uz još veći broj direktnih konekcija prema mobilnim operaterima diljem svijeta.
Zadovoljstvo tim poslom izrazio je i izvršni direktor Anama Darragh Kelly, ističući da je to i potvrda važnosti mobilnih poruka u današnjem rastućem digitalnom okruženju.
"Sigurnost i integritet mobilnih mreža ključni su dijelovi ekosustava razmjene poruka. Da bi industrija nastavila rasti, potrebno je da kanal za razmjenu poruka bude uspješno obranjen od neželjenih poruka i prevara, ali i da pozicija mobilnih operatera, poslovnih subjekata i krajnjih korisnika bude zaštićena. Smatramo da to ostvarujemo upravo ulaskom u Infobip obitelj", kazao je Kelly.
Iz Infobipa dodaju još da njihova komunikacijska platforma mjesečno obrađuje više od 14 milijardi korisničkih interakcija, koje se odvijaju kroz cijeli niz komunikacijskih kanala, u više od 190 zemalja svijeta.
Zaključuju i da je to još jedna njihova nova akvizicija u nizu, a nakon što su prije mjesec dana objavili i preuzimanje vodeće regionalne tehnološke konferencije Shift te krajem prošle godine preuzeli američku tvrtke Open Market, za bruto iznos u gotovini od približno 300 milijuna američkih dolara.