Predstavljajući na pulskom Forumu točku svoga programa "Grad u službi građana" Puh Belci je istaknula da se radi o izuzetno važnom poglavlju koje govori kako će gradska uprava raditi , "jer je tu zbog građana, njihov servis i zato mora biti brza, dostupna i transparentna".
"Prva točka mog programa odnosi se upravo na podizanje učinkovitosti i transparentnosti gradske uprave, poduzeća i ustanova", kazala je i najavila daljnji nastavak procesa digitalizacije na način da će sve javne usluge biti digitalne i dostupne on-line.
Najavila je i da će proširiti objedinjavanje postupaka javne nabave za gradsku upravu, poduzeća i ustanove, a s ciljem efikasnijeg, ekonomičnijeg i transparentnijeg poslovanja u najkraćem roku objedinit će se postupci javne nabave kroz posebnu organizacijsku jedinicu.
Puh Belci ističe i učinkovitije upravljanje imovinom te jačanje koncepta javnih tribina i informiranja građana po mjesnim odborima.
"Javne tribine predstavljaju jedan od najefikasnijih načina na koji pulska gradska uprava komunicira s građanima i sluša njihove prijedloge. Uključit ćemo širu javnost u procese donošenja odluka o raspodjeli javnog novca za financiranje prioritetnih projekata te potaknuti građane da se još više uključe u rad mjesne samouprave", rekla JE.
Puh Belci je najavila i uvođenje e-glasanja za izbor godišnjih komunalnih akcija za svaki mjesni odbor, kao i nastavak uspješnog korištenja bespovratnih sredstava iz EU fondova za nove kapitalne projekte koji su u funkciji podrške poduzetnicima i obrtnicima.