HTZ aktivnosti u sklopu te promotivne kampanje provodi na društvenim mrežama Facebook i Twitter i usmjerene su isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada.
Sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći i na web stranicama HTZ-a (croatia.hr), a komentirajući rezultate impresija u prvom valu te kampanje, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu doprinijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta tijekom cijele godine.
"I samo digitalno nomadstvo sve više postaje globalni trend koji donosi brojne benefite nizu djelatnosti, pa tako i turizmu, a Hrvatska ima potrebne preduvjete da postane atraktivna i poželjna destinacija zate skupine ljudi. Stoga ćemo nastaviti provoditi potrebne aktivnosti u tom smjeru te drugi val promotivne kampanje za digitalne nomade planiramo za drugu polovicu ove godine", najavio je Staničić.
Iz HTZ-a napominju da se na stranici kampanje najviše pretražuju uvjeti i koraci koji se moraju ispuniti kako bi se dobila viza za digitalne nomade, ali i sadržaji dostupni u pojedinim destinacijama te turistički proizvodi poput aktivnog odmora, prirode, kulture i eno-gastronomije.
Među destinacijama najviše je zanimanja za srednju Dalmaciju, Istru, Dubrovnik i Zagreb.