FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U šest godina 31 zaštićeni hrvatski autohtoni proizvod

ZAGREB, 14. travnja 2021. (Hina) - Hrvatska ima 31 poljoprivredni i prehrambeni proizvod čiji naziv je registriran kao zaštićena oznaka izvornosti ili zaštićena oznaka zemljopisnog podrijetla na razini EU, čime se svrstava na 9. mjesto u EU po broju takvih registracija, izvijestili su iz Ministarstva poljoprivrede u srijedu, na Dan zaštićenih hrvatskih autohtonih proizvoda,.

U tijeku je, kako navode, još 21 postupak zaštite naziva, odnosno registracije naziva hrvatskih prehrambenih proizvoda.

Ministarstvo u priopćenju podsjeća da je u spomen na 14. travnja 2015., kada je prvi hrvatski prehrambeni proizvod odnosno naziv Krčki pršut, registriran u EU kao zaštićena oznaka zemljopisnog podrijetla, Hrvatski sabor donio odluku kojom se taj dan u godini obilježava kao Dan zaštićenih hrvatskih autohtonih proizvoda.

"Republika Hrvatska ima bogatu tradiciju proizvodnje i pripreme različitih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda koji se odlikuju posebnom kvalitetom i tradicionalnim načinom proizvodnje", istaknula je ministrica poljoprivrede Marija Vučković.

Prepoznatljivost proizvoda, kako je kazala, povezana je i s prepoznatljivošću područja na kojem se proizvode, a što doprinosi jačanju turizma, ali i održivom razvoju ruralnih područja.

"Čestitam na trudu i uspjehu našim proizvođačima, nastavit ćemo unaprjeđivati i razvijati proizvodnju i promociju prepoznatljivih kvalitetnih hrvatskih proizvoda, a hrvatske potrošače pozivam i ovom prilikom da kupuju kvalitetno i domaće", izjavila je Vučković.

Iz Ministarstva napominju kako krajnji cilj proizvođača nije sama zaštita naziva i registracija oznake, već dodana vrijednost proizvoda koju proizvođači koriste u plasmanu, marketingu i postizanju bolje cijene zaštićenih proizvoda te podizanju konkurentnosti na lokalnom i tržištu EU.

Također navode kako kontinuirano rade na promidžbi domaćih tradicionalnih proizvoda kroz razne informativno-edukativne aktivnosti, putem letka i kataloga te organizacijom i uključivanjem proizvođača u izložbeno-prodajne manifestacije i sajmove.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙