FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZABA i HTZ projektom #prviput žele pomoći malim poduzetnicima u turizmu

ZAGREB, 10. rujna 2020. (Hina) - Zagrebačka banka (ZABA) i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenuli su online platformu #prviput, za stručnu, financijsku i promocijsku podršku mikro i malim poduzetnicima u turizmu s originalnim proizvodima te za informiranje o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske, izvijestili su iz HTZ-a.

"Svi koji misle da njihova ideja, lokacija, projekt ili proizvod obogaćuje turističku ponudu Hrvatske, prijavom na natječaj u sklopu projekta #prviput mogu osvojiti besplatnu i sveobuhvatnu marketinšku kampanju koja će im osigurati vidljivost kod široke javnosti. Na natječaj se mogu javiti vlasnici smještaja, hotela, eko sela, OPG-i, turistički vodiči, instruktori ronjenja i drugi poslovni subjekti s originalnom turističkom ponudom", navodi se uz ostalo u priopćenju HTZ-a.

Napominju da će se u prvom 'valu' velike nacionalne kampanje promovirati mjesta za jesenski i zimski turizam, a nastavit će se iduće godine s ciljem dodatnog poticaja turizmu uoči nove sezone.

U povodom pokretanja projekta sa HTZ-om, predsjednik Uprave ZABA-e Romeo Collina istaknuo je da su u ZABA-i prepoznali da poduzetnici danas, više nego do sada, trebaju financijsku, ali i sveobuhvatnu podršku, prvenstveno u promociji i digitalizaciji kako bi što bolje definirali poslovne planove i pozicionirali se na tržištu.

Dodao j i da je projekt #prviput jedna od njihovih društveno odgovornih projekata kojim pridonose zajednici.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglasio je važnost takvih projekata za turizam, posebice za posezonu, ocijenivši da će to u situaciji pandemije u ovoj i idućoj zahtjevnoj godini pomoći malim poduzetnicima u turizmu koji posluju u nedovoljno otkrivenim dijelovima Hrvatske.

Pozvao je sve zainteresirane da svoje skrivene turističke bisere prijave na nagradni natječaj i pokažu zašto baš njihovo mjesto ili turistička ponuda zaslužuju biti prepoznati diljem zemlje, ali i šire.

Zainteresirani za natječaj mogu se na njega javiti putem weba (www.prviput.hr) do 30. rujna ove godine, nakon čega će stručni žiri odabrati 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje osvojiti veliku marketinšku kampanju, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙