Od 10. do 13. rujna, Lička Plješivica, Poštak, Dinara, Svilaja i Promina bit će domaćini prvog Dinaric Rallyja, kojeg će voziti šezdesetak vozača iz svih krajeva Europe. Da se okušaju u vožnji po dosad nepokorenim planinama te pomognu oživjeti kninski kraj, reli vozače, od kojih će se mnogi ove godine zaputiti i na puno poznatije Hellas i Dakar relije, neće spriječiti ni korona.
Uz propisane sigurnosne mjere i poštivanja pravila Nacionalnog stožera civilne zaštite, Hrvati Slovenci, Austrijanci, Hrvati, Česi, Nijemci, Poljaci, Slovaci, Litvanci i drugi sudionici, vozit će daleko od prometnica asfalta i cesti, po nekategoriziranim makadamskim cestama, šumskim cestama, jedva vidljivim prastarim cestama koje su nekad povezivale planinska sela. Na tehnički zahtjevnim trekovima bit će blata, prelazaka rijeka, oštrog krečnjačkog stijenja, i oko 13 km uspona na nimalo jednostavnim nadmorskim visinama.
Hrvatski Dakar, kako ga sudionici zovu, vozit će muškarci, žene, veterani te još tri klase podijeljene po jačini motora ili quada, jedinih sudionika na reliju. Svi oni na sebi će imati tracking uređaje za mjerenje vremena i praćenje vozača. Naime, Dinaric Rally ove godine vozi se bez roadbooka, vozače će po planini voditi njihovi navigacijski sustavi, što će zahtijevati dodatni oprez jer će na dijelovima terena prolaziti pokraj označenih minskih polja.
Svaka etapa počinje i završava u privremenom kampu u Kninu. Etape se dijele na special sekcije i poveznice sekcije, a vrijeme će se mjeriti i na special i na liaison sekcijama. Na special sekcijama ne postoji ograničenje brzine i cilj je sekciju proći za što kraće vrijeme. Vrijeme zabilježeno na special sekcijama uzet će se u obzir kod izračuna plasmana.Na liaison sekcijama postojat će ograničenje brzine, a svako prekoračenje brzine kažnjavat će se minutama dodanim na ukupno vrijeme plasmana.
Očekivano vrijeme unutar kojeg vozači moraju završiti pojedinu etapu bit će ograničeno i razlikovat će se ovisno o kategoriji i klasi vozila.
Dio novaca organizatori relija donirat će civilnim organizacijama za razminiravanje i pošumljavanje ovog dijela Hrvatske, kojemu se zasigurno vraćaju. Drugi Dinaric Rally planiran je za sljedeću godinu, a osim po Hrvatskoj vozit će se i u Bosni i Hercegovini.