U skladu s odredbama Zakona o tržištu kapitala i Pravilima Zagrebačke burze, obavještavamo kako je danas u Solinu održana Glavna skupština na kojoj su potvrđeni svi prijedlozi odluka iz Poziva na Glavnu skupštinu.
O D L U K E
redovite Glavne skupštine AD Plastik d.d. Solin
od 24. 8. 2020.
Dana 24. 8. 2020. u prostorijama sjedišta AD Plastik d.d., Matoševa 8, Solin, održana je redovita Glavna skupština AD Plastik d.d. sa sljedećim dnevnim redom:
1. Godišnja financijska izvješća AD Plastik d.d. i konsolidirana godišnja financijska izvješća AD Plastik Grupe za 2019. godinu, Godišnje izvješće o stanju AD Plastik Grupe za 2019. godinu te Izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru vođenja poslova AD Plastik Grupe za 2019. godinu;
2. Odluka o davanju odobrenja Upravi za rad u 2019. godini;
3. Odluka o davanju odobrenja za rad članovima Nadzornog odbora u 2019. godini;
4. Odluka o imenovanju revizora za 2020. godinu i utvrđivanju naknade za njegov rad;
5. Odluka o uporabi dobiti za 2019. godinu;
6. Odluka o izboru člana Nadzornog odbora
Glavna skupština AD Plastik d.d. na kojoj je bilo nazočno, odnosno zastupljeno 2.648.901 glasova, što čini 63,07 posto od ukupnog broja dionica i temeljnog kapitala Društva, jednoglasno je donijela odluke od Ad 2 do Ad 5 dnevnog reda, dok je odluka Ad 6 – o izboru člana Nadzornog odbora – donesena većinom od 2.590.289 glasova „za“, tj. većinom od 97,79% ukupno danih glasova, a sve kako slijedi:
Ad 2. Odluka o davanju odobrenja Upravi za rad u 2019. godini:
Daje se odobrenje Upravi za rad u 2019. godini.
Ad 3. Odluka o davanju odobrenja za rad članovima Nadzornog odbora u 2019. godini:
Daje se odobrenje članovima Nadzornog odbora za rad u 2019. godini.
Ad 4. Odluka o imenovanju revizora za 2020. godinu i utvrđivanju naknade za njegov rad:
I. Za revizora AD Plastika d.d. Solin za 2020. godinu imenuje se tvrtka KPMG
Croatia d.o.o., OIB: 20963249418, Zagreb, Ivana Lučića 2/a.
II. Naknada za rad revizora za 2020. godinu utvrdit će se posebnim Ugovorom
između Društva i revizora, a sukladno važećem Zakonu o reviziji (NN br.
127/17)
Ad 5. Odluka o uporabi dobiti za 2019. godinu:
1. Dobit AD Plastik d.d. (dalje: Društvo) za 2019. godinu nakon oporezivanja iznosi 90.145.751 kn.
2. Utvrđuje se da je Uprava Društva sukladno članku 220. Zakona o trgovačkim društvima i članku 19. stavku 14. Zakona o računovodstvu, te uz suglasnost Nadzornog odbora Društva, dana 2. 7. 2020. donijela odluku da se dio ostvarene dobit iz točke I. ove Odluke u iznosu od 21.698.677,00 kn rasporedi u ostale rezerve iz dobiti za pokriće neotpisanih troškova razvoja iskazanih u aktivi Društva na dan 31. 12. 2019.
3. Ostatak dobiti Društva za 2019. godinu u iznosu od 68.447.074,00 kn koristi se kako slijedi:
- za dividendu u iznosu od 16.522.104,00 kn, a koji iznos je već isplaćen na ime predujma dividende sukladno odluci Uprave Društva od 27. 2. 2020.,
- ostatak u iznosu od 51.924.970,00 kn za zadržanu dobit.
Ad. 6. Odluka o izboru člana Nadzornog odbora:
Članak 1.
Za člana Nadzornog odbora AD Plastik d.d. bira se:
g. Ivica Tolić, OIB:, 36637114938, diplomirani pravnik, adresa: Split, Ruđera Boškovića 16.
Članak 2.
Izabranom članu Nadzornog odbora mandat počinje teći s danom 24. 8. 2020. godine i traje 4 (četiri) godine.
Kontakt:
Katia Zelić
Voditelj odnosa s investitorima
mob. +385 91 221 1446
katia.zelic@adplastik.hr
Napomena o izvoru:
AD PLASTIK d.d.
Matoševa 8, 21210 Solin
Informacije dioničarima:
tel: +385 21 206 407
fax: +358 21 206-599
web: www.adplastik.hr