U veliku kampanju UNWTO-a (Svjetske turističke organizacije) #TravelTomorrow, koju su globalno pokrenuli prije nekoliko tjedana, HTZ se uključuje u segment te kampanje koja promovira gastronomiju.
Time se želi naglasiti i važnost kulinarske baštine zemalja članica UNWTO-a, te će svaka zemlja izdvojiti svoje najpoznatije nacionalno jelo koje će putem video i foto materijala te originalnog recepta promovirati na službenoj web stranici UNWTO-a.
"Bogatstvo i raznolikost hrvatske gastronomije predstavit ćemo kroz zagorske štrukle, tradicionalni specijalitet Hrvatskog Zagorja. Sada je važno održavati vidljivost i prisutnost na tržištima, što činimo kroz našu kampanje #CroatiaLongDistanceLove, ali i globalne akcije poput ove gastro kampanje UNWTO-a", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Dodaje da se u sklopu toga prikazuje i postupak izrade zagorskih štrukli ili štruklji, što kao kulinarska baština ljudima može dati osjećaj pripadnosti i u domove donosi dašak lokalnih okusa.
Uz to, HTZ se pridružuje i promotivnoj kampanji #TogetherInTravel WTTC-a (Svjetskog vijeća za putovanja i turizam), čiji je cilj također ukazati na važnost turizma u svijetu kroz poticanje interakcije dijeljenjem promotivnih materijala.
"Sudjelovanjem u ovom projektu promoviramo Hrvatsku i iznosimo podršku ukupnoj svjetskoj turističkoj industriji", kazao je Staničić.
Najavljuje i da će HTZ uz nekoliko europskih turističkih organizacija sudjelovati i u promotivnom projektu ETC-a (Europske komisije za putovanja) i to kroz promociju nekoliko vrsta turističkih proizvoda, od očuvane prirode i 'outdoorsa' do kreativnih gradova, povijesti i kulturne baštine.