FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTS: Valamar Riviera d.d. - Obavijest o otkazivanju Glavne skupštine i opozivu prijedloga odluke o isplati dividende te očitovanje prema preporuci ESMA-e

Poreč (HinaOTS) - Valamar Riviera d.d. sa sjedištem u Poreču, Stancija Kaligari 1, OIB 36201212847 (dalje u tekstu: Društvo), obavještava:

 Obavijest o otkazivanju Glavne skupštine i opozivu prijedloga odluke o isplati dividende te očitovanje prema preporuci ESMA-e izdavateljima i financijskim sudionicima na tržištu kapitala vezano uz objavljivanje poslovnih aktivnosti s obzirom na utjecaj COVID-19 virusa na financijska tržišta (Glavna skupština- Obavijesti o sazivu, protuprijedlozi i odluke)

Valamar Riviera d.d. sa sjedištem u Poreču, Stancija Kaligari 1, OIB 36201212847 (dalje u tekstu: Društvo ili Valamar), obavještava da je, uslijed izvanrednih okolnosti izazvanih pojavom pandemije COVD-19 koje su dovele do nemogućnosti održanja Glavne skupštine a sukladno odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, uprava Društva dana 25. ožujka 2020. godine donijela odluku o otkazivanju Glavne skupštine zakazane za dan 21. travnja 2020. godine i donijela odluku, uz suglasnost nadzornog odbora, o opozivu prijedloga Odluke o isplati dividende. Poziv za Glavnu skupštinu je prethodno objavljen dana 9. ožujka 2020. na internetskoj stranici Zagrebačke burze d.d. a dana 10. ožujka 2020. godine na internetskim stranicama na kojima se nalazi sudski registar pod referentnim brojem 21192-1. Glavna skupština će biti ponovno sazvana sukladno relevantnim propisima kada okolnosti to budu dozvoljavale.

Valamar ujedno, sukladno izdanim preporukama ESMA-e od 11. ožujka 2020. godine vezano uz objavljivanje poslovnih aktivnosti s obzirom na utjecaj COVID-19 virusa na financijska tržišta, nastavno na očitovanje objavljeno dana 13. ožujka 2020. godine, očituje se kako slijedi.

Valamar Riviera kao najveće turističko poduzeće u Hrvatskoj od početka pojave COVID-19 s iznimnom pažnjom prati razvoj situacije te je sve svoje resurse angažiralo i usmjerilo na poduzimanje preventivnih mjera radi zaštite zdravlja gostiju i zaposlenika, aktivacije sveobuhvatnih standardnih operativnih procedura kriznog postupanja te održavanja kontinuiteta poslovanja uz očuvanje radnih mjesta. Nastupom izvanrednih okolnosti te uvođenjem izvanrednih mjera zabrane okupljanja, kretanja i rada ugostiteljskih objekata i prodavaonica, sve s prvenstvenim ciljem zaštite stanovništva Republike Hrvatske od rizika zaraze, došlo je i do posljedičnog i trenutnog poremećaja u poslovanju Društva, otkazivanja smještaja i drugih ugovorenih usluga od strane partnerskih agencija i gostiju kroz razdoblje predsezone, sa zasad neizvjesnim utjecajem na mjesece glavne sezone. Slijedom pooštravanja općih mjera prevencije od strane nadležnih tijela, 15. ožujka 2020. godine zatvoreni su svi dotad otvoreni ugostiteljski objekti te je do daljnjeg odgođeno njihovo otvaranje. Povrh toga, donesena je odluka o privremenoj obustavi investicijskih radova na svim gradilištima zbog ograničavajućih mjera te povećanog rizika za zdravlje svih sudionika. S obzirom na globalni doseg problema izazvanih nepredvidivim širenjem virusa COVID-19, zatvorene granične prijelaze zemalja u okruženju, niz prepreka slobodnom transferu putnika, roba i usluga na brojnim nama važnim emitivnim tržištima, a posljedično i zabilježenog usporavanja čitavih industrija, u ovome je trenutku i nadalje preuranjeno davati konačne kvantitativne procjene vezane uz negativni utjecaj COVID-19 na poslovanje Valamara u narednom razdoblju.

Trenutna obustava svjetskih turističkih tokova očekivano priječi dolaske u travnju, a za očekivati je i njihovo znatno smanjenje u razdoblju drugog tromjesečja godine, s posljedicama na sporiji ulazak novih rezervacija. Stanje rezervacija u knjigama Društva nešto je manje u odnosu na prošlu godinu te su pojačane aktivnosti otkaza rezervacija. U trenutnim okolnostima neizvjesnosti ne može se sa sigurnošću predvidjeti konačni negativni efekt usporenog trenda ulaska novih rezervacija na poslovanje, uviđajući mogućnost njihove nadoknade putem „last-minute” rezervacija, ali i pojednostavljene politike otkaza rezervacija. Trenutni otkazi rezervacija koje bilježimo prvenstveno se odnose na razdoblje od ožujka do svibnja ove godine te manjim dijelom na ostatak glavne sezone koja čini preko 85% godišnjih operativnih prihoda pri čemu mnoge otkazane rezervacije grupa i kongresa za predsezonu su uvjetno premještene u drugu polovicu godine.

U protekla dva desetljeća Valamar se prometnuo u vodećeg domaćeg pružatelja turističkih usluga, uvijek na zasadima održivog razvoja. Rast svih poslovnih performansi pratio je, sa stajališta razvoja domaćeg gospodarstva, nužno željeni i očekivani rast broja zaposlenika i njihovih primanja, na što smo iznimno ponosni. U cilju ostvarenja kontinuiteta poslovanja s primarnim fokusom na eskalacijske planove mjera očuvanja likvidnosti i solventnosti Društva, počevši od 1.4.2020. godine pokrenut će se program „pauza, restart poslovanja“ u trajanju od 30 do 90 dana. S obzirom da je privremeno obustavljeno poslovanje ugostiteljskih objekata i ostalih turističkih sadržaja, sukladno trenutno objavljenim mjerama Vlade Republike Hrvatske za očuvanja radnih mjesta i trenutnim odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, Valamar će zatvoriti svoje objekte do 30.4.2020. godine. Program privremene stanke poslovanja će obuhvatiti sve zaposlenika Društva čime će se osigurati očuvanje radnih mjesta bez otpuštanja. Svi radnici koji poradi izvanrednih okolnosti neće biti u mogućnosti obavljati poslovne aktivnosti bit će upućeni na čekanje uz osiguranje najmanje 60% redovne plaće, ali ne manje od 4.250 kuna (neto). Ova mjera primijenit će se jednako za djelatnike i menadžment, a obuhvatiti će preko 90 posto zaposlenika, uključujući sezonce i stalne sezonce koji su već u radnom odnosu. Na održavanju „hladnog pogona“ radit će prvenstveno zaposlenici i menadžment zaduženi za krizno upravljanje i administraciju, radnici na poslovima održavanja, konzervacije i osiguranja turističkih objekata te zaposlenici koji obavljaju poslove komunikacije s gostima i partnerima. Angažiranim zaposlenicima isplaćivat će se redovna puna plaća, dok će aktivnom menadžmentu plaća biti umanjena do 30%.

Kako bi se skoro „ponovno pokretanje“ svih poslovnih aktivnosti moglo ekspeditivno i uspješno provesti, Valamar je već započeo s izradom prilagođenog plana poslovanja i pripremama objekata za novi početak ovogodišnje turističke sezone, uključujući i transparentu te kontinuiranu komunikaciju sa svim dionicima (gostima, partnerima, zaposlenicima, kreditorima, dioničarima, nadležnim državnim i lokalnim tijelima).

Društvo posebno ističe kako se radi o zaključcima na temelju trenutno dostupnih činjenica, saznanja i okolnosti te procjenama s tim u svezi. Pri tome se, poradi očekivanog daljnjeg objektivnog razvoja događaja izvan utjecaja Društva, mogu očekivati daljnje promjene relevantnih okolnosti. Valamar će sve relevantne značajne informacije koje bi se ticale utjecaja COVID-19 na temeljne čimbenike, izglede ili financijsku stabilnost objaviti u skladu s relevantnim propisima.

Valamar Riviera d.d.

 

NAPOMENA O IZVORU

Valamar Riviera dioničko društvo za turizam

Stancija Kaligari 1, 52440 Poreč

OIB 36201212847

052/408-002 – tel./ 052/451-608 – fax.

info-dionicari@riviera.hr – e-mail za informacije dioničarima

www.valamar-riviera.com

 

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙