U kategoriji najpopularnije emerging, odnosno brzorastuće destinacije Hrvatska je zauzela prvo mjesto te je iza sebe ostavila Antarktiku, Island, Japan i Portugal, dok je u kategoriji najboljih destinacija za milenijalce zauzela treće mjesto iza Grčke i Balija, a ispred Islanda i Kambodže.
Hrvatska je u kategoriji najbolje globalne destinacije zauzela peto mjesto, a ispred su Italija, Grčka, Francuska i Japan, navode iz HTZ-a.
Dodaju kako je riječ o rezultatima objavljenim u godišnjem istraživanju "Virtuoso Luxe Report“ koji u 2020. godini na temelju trenutnih rezervacija predviđaju top trendove u putovanju među kojima su višegeneracijska putovanja, autentičnost, aktivna i pustolovna putovanja, obiteljska te slavljenička putovanja.
"Hrvatski turizam u segmentu dalekih tržišta najveći turistički promet ostvaruje upravo iz SAD-a", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić napominjući kako Virtuosov izvještaj dodatno potvrđuje odličnu poziciju koju Hrvatska uživa američkom tržištu te potvrđuje da je u društvu vodećih odredišta za goste istančana ukusa.
Staničić je naglasio kako je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno gotovo 627 tisuća dolazaka i više od 1,7 milijuna noćenja, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Virtuoso Luxe Report predstavlja godišnje izvješće temeljeno na istraživanju provedenom među svjetskim agencijama za putovanja te njihovim savjetnicima koji su članovi Virtuosa.
Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20.000 savjetnika širom svijeta te godišnjim prometom koji iznosi više od 26,4 milijarde američkih dolara.
Mreža Virtuoso uključuje više od 1.800 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja, navodi se u priopćenju.