FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HTZ pokrenuo kampanju za promociju posezone na 14 europskih tržišta

ZAGREB, 19. kolovoza 2019. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) započela je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone, koju će do 31. listopada provoditi na 14 europskih emitivnih tržišta, među kojima su Njemačka, Austrija, Poljska, Italija, Velika Britanija, Mađarska, Nizozemska, Francuska, Švedska, Švicarska, Češka, Slovenija, Slovačka i Španjolska.

U priopćenju HTZ-a objavljenom u ponedjeljak navodi se da se aktivnosti u sklopu kampanje provode putem offline i online komunikacijskih kanala, odnosno putem televizije, printa, display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter. 

Kampanja je posebno usmjerena na aktivni i nautički turizam, kao i na promociju eno-gastronomije te prirodnih i kulturnih sadržaja koji predstavljaju glavne motive dolaska turista u tom razdoblju. 

Svi ponuđeni sadržaji, kao i mediji putem kojih se isti oglašavaju, posebno su pripremani i detaljno planirani u skladu s potražnjom tržišta zemalja u kojima se emitiraju, navodi se u priopćenju. 

"Na samom vrhuncu turističke godine, kada u Hrvatskoj boravi više od milijun turista dnevno, krenuli smo s velikom kampanjom usmjerenom na promociju posezone. Ove godine bilježimo veliki porast dolazaka i noćenja u predsezoni, a vjerujemo da nas isto očekuje u rujnu i listopadu za koje već sada imamo dobre najave. Cilj nam je dodatno ojačati poziciju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Dodao je da je Hrvatska do kraja listopada turistima dostupna sa značajnim brojem aviolinija, posebice gostima s tržišta Austrije, Velike Britanije, SAD i Francuske, koji sve više preferiraju odmor u posezoni.  

Iz HTZ-a podsjećaju da su u dosadašnjem dijelu godine proveli tri velike promotivne kampanje - za promociju predsezone te dvije brand kampanje. Prva brand kampanja provodila se na pet emitivnih tržišta, druga brand kampanja na osamnaest tržišta, dok se  promocija predsezone odvijala na ukupno dvanaest tržišta, zaključuje se u priopćenju.
 

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙