FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Na kioscima se najviše prodaju tiskovine, ali malo je redovnih kupaca

ZAGREB, 24. svibnja 2019. (Hina) - Prema istraživanju magazina "Ja trgovac" najprodavanija roba na kioscima su tiskovine, no malo je redovnih, dnevnih kupaca novina i časopisa.

Prema podacima iz istraživanja, na kioscima se najviše kupuju tiskovine (22,3 posto anketiranih), bonovi za mobitel (21,4 posto), cigarete (15,6 posto), karte za prijevoz (14,4 posto) i slatkiši (13,4 posto), dok značajno manji broj ispitanika na kioscima kupuje pića (4,2 posto). 

S druge strane, čak 41 posto anketiranih na kioscima nikada ne kupuje dnevne novine, a 39,1 posto reklo je kako dnevne novine na kiosku kupuje rijetko. Nadalje, 13,6 posto dnevne novine kupuje češće - barem jednom tjedno, a svakodnevno njih 6,3 posto.

Slično je i s kupovinom časopisa ili magazina koje uopće ne kupuje 36,4 posto građana, a da to rijetko napravi navelo je njih 37,8 posto. Četvrtina građana je ipak aktivnija pa časopise odnosno magazine ponekad kupuje njih 21 posto, a da im je to redovita navika istaknulo je tek 4,7 posto ispitanih.

Najveći broj građana (45,8 posto) u anketi je naveo da na kioscima kupuje rijetko, a 19,7 posto njih nekoliko puta mjesečno. Slijedi 15,8 posto ispitanih koji su rekli da na kioscima kupuju barem jednom tjedno te 11,1 posto koji to čine nekoliko puta tjedno. Samo mali dio ispitanika, njih 5,4 posto, na kioscima kupuje svakodnevno. Da na kioscima nikad ne kupuju reklo je 2,3 posto anketiranih.

Na pitanje koriste li neke od dodatnih usluga na kioscima poput plaćanja računa, slanja paketa ili kupovine ulaznica, većina ispitanika, njih 58,6 posto, odgovorila je potvrdno. 

Istraživanje su tijekom travnja 2019. godine proveli magazin "Ja trgovac" i agencija "Hendal" na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina. U sklopu istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙