Grupacija je izvijestila da im je ostalo manje neprodanih putovanja nego u isto vrijeme prošle godine. Na godišnjoj razini prodaja aranžmana za ljetni odbor porasla je u sjevernoj Europi za šest posto, u srednjoj Europi za pet a u zapadnoj za dva posto.
"I dalje smo na dobrom putu da ostvarimo naša očekivanja za cijelu godinu, pri čemu je snažnu temeljnu prodaju prigušio utjecaj revizije zarade u eurozoni u četvrtom poslovnom tromjesečju", kazao je u priopćenju izvršni direktor Peter Long.
"Naši kontinuirani dobri rezultati u izazovnom makroekonomskom okruženju pokazuju da naša čvrsta strategija nedvojbeno donosi željene rezultate", dodaje Long.
U TUI-ju tvrde da su bolji od konkurencije u Velikoj Britaniji, čime su uspjeli nadoknaditi slabiju prodaju u Francuskoj.
Prema Reutersovoj anketi u kojoj je sudjelovalo 16 analitičara, TUI Travel trebao bi u poslovnoj godini do kraja rujna ostvariti dobit prije poreza u iznosu 356,3 milijuna funti (575,30 milijuna dolara).