FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MasterCard o tehnološkim novostima u kartičarstvu

ZAGREB, 24. studenog 2005. (Hina) - Kartičarska kuća MasterCardInternational sve više podupire prelazak na tzv. smart card programetemeljena na chip tehnologiji (EMV), što pokazuju i njihovi najnovijipodaci po kojima su do kraja rujna ove godine u svijetu izdali 248,5milijuna raznih kartica s ugrađenom chip tehnologijom koje se mogukoristiti na 3,7 milijuna EMV prihvatnih mjesta ili 150 posto višenego lani.
ZAGREB, 24. studenog 2005. (Hina) - Kartičarska kuća MasterCard International sve više podupire prelazak na tzv. smart card programe temeljena na chip tehnologiji (EMV), što pokazuju i njihovi najnoviji podaci po kojima su do kraja rujna ove godine u svijetu izdali 248,5 milijuna raznih kartica s ugrađenom chip tehnologijom koje se mogu koristiti na 3,7 milijuna EMV prihvatnih mjesta ili 150 posto više nego lani.

Naglasio je to na današnjoj zagrebačkoj prezentaciji o tehnologijama 21. stoljeća na području kartičarstva generalni menadžer MasterCard Europe za Hrvatsku, Mađarsku i Sloveniju Zdenek Houser.

Time ta kuća, rekao je, pokazuje i da u svom poslovanju sve više koristi nova tehnološka dostignuća, koja bankama, trgovcima i korisnicima olakšava financijske transakcije karticama.

Houser je danas predstavio i niz novih "smart" tehnoloških dostignuća MasterCard Internationala za platni promet temeljenih na chip tehnologiji.

Među njima su "OneSMART Authentication" (metoda identifikacije korisnika koji plaćaju putem Interneta ili telefona), "OneSMART PayPass" (rješenje i kartica temeljena na tehnologiji identifikacije radijskim frekvencijama-RFID, koja ima ugrađen chip i antenu, a pogodna je za plaćanje malih iznosa na benzinskim postajama i sličnom), "OneSMART Retail" (za razvijanje co-brandinga te vjernosti klijenata uz razne popuste i slično) te "OneSMART Web" (za sigurnu i jednostavnu interakciju korisnika kartica s bankom i trgovcima putem weba).

Istaknuo je i da MasterCard već ima razvijene proizvode, poput mirisnih, prozirnih te kartica koje imaju hologram ili svijetle u mraku, što dokazuje da dizajn kartica više ne mora biti statičan nego se prilagođava potrebama i željama klijenata. Slično je i s tzv. personaliziranim karticama, čime se korisnicima omogućava da sami kreiraju izgled svojih kartica.

Houser je uvjeren da će te kartice u budućnosti izazvati zanimanje i u Hrvatskoj, u kojoj je krajem rujna ove godine u opticaju bilo 400 tisuća MasterCard kartica ili 60 tisuća više nego krajem 2004.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙